Sieć stacji AVIA, zarządzana przez Grupę Unimot, nawiązała współpracę z fundacją DOM Dbamy o Młodych. Przez cały czerwiec część zysków ze sprzedaży oferty napojów gorących na stacjach AVIA przeznaczona będzie na sfinansowanie projektu „Stop hejt, start respect” edukującego młodych ludzi w temacie szkodliwości hejtu.
Według raportu Fundacji Batorego „Mowa nienawiści, mowa pogardy” 75,2 proc. młodzieży spotkało się z hejtem w trakcie rozmów, a aż 95,6 proc. młodzieży spotkało się z hejtem w sieci*. W związku z tym, sieć stacji paliw AVIA, w ramach działań w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu, postanowiła wesprzeć Fundację DOM Dbamy o Młodych prowadzącą projekt „Stop hejt, start respect”. Celem webinarów, organizowanych przez Fundację w ramach projektu, jest uświadamianie młodych ludzi na temat szkodliwości hejtu, identyfikowania hejterskich zachowań i sposobów radzenia sobie z nimi.
Bardzo się cieszę, że możemy wesprzeć tak wartościowy projekt. Jak pokazują badania, żyjemy w świecie, w którym niemalże każdy młody człowiek zetknął się ze zjawiskiem hejtu w internecie, dlatego działania Fundacji DOM Dbamy o Młodych, która podjęła ten temat, są dzisiaj bardzo ważne. W związku z tym zachęcamy naszych klientów do skorzystania z naszej oferty Eat&Go na stacjach sieci AVIA, ponieważ przez cały czerwiec będziemy się dzielić częścią zysku z Fundacją DOM prowadzącą projekt „Stop hejt, start respect” – mówi Robert Nowek, dyrektor zarządzający siecią AVIA w Polsce i w Ukrainie, Grupa Unimot.
Na podstawie nawiązanej współpracy sieć stacji paliw AVIA przekaże fundacji DOM Dbamy o Młodych na finansowanie projektu „Stop hejt, start respect” 10 proc. zysku ze sprzedaży napojów gorących z oferty stacji własnych AVIA. Działanie to wpisuje się w jeden z celów wyznaczonych w Strategii ESG Grupy Unimot, jakim jest wsparcie rozwoju społecznego i młodych talentów.
*https://www.batory.org.pl/upload/files/pdf/MOWA_NIENAWISCI_MOWA_POGARDY_INTERNET.pdf